RunMania.com - forum biegaczy

Dołącz do społeczności biegowej!

RunMania.com - forum biegaczy / Brak diety :-(

Nie jesteś zalogowany.

Login:  Hasło:  Logowanie

Ogłoszenie

Forum jest dostępne wyłącznie w trybie tylko do odczytu.

#1 2008-04-15 20:19:18

16krzychu
Użytkownik

Brak diety :-(

Witam. Jestem początkujący biegacz i chciałbym się zapytać czy przez samo bieganie da się poprawić czas na 1000 metrów i wyrobić sobie kondycję?
Dziękuję za odpowiedź.

Offline

 

#2 2008-04-15 20:35:38

Nero
Użytkownik

Re: Brak diety :-(

1. Jaki czas chcesz poprawić
2. Samo bieganie, czyli same spokojne wybieganka, czy może być już coś mocniejszego?

Offline

 

#3 2008-04-15 22:15:49

16krzychu
Użytkownik

Re: Brak diety :-(

Ja chcę poprawić czas 3:30. Wiem, że to nie najlepszy czas, ale niestety. Po drugie zdałbym sie na Ciebie i proszę o trening w granicach 30-40 min. Może być mocniejsze, aby poprawiło rezultat.

Offline

 

#4 2008-04-16 15:19:37

Nero
Użytkownik

Re: Brak diety :-(

Nie potrafię ułożyć treningu tygodniowego, ale... przydałoby się na początek pobiegać sobie co drugi dzień po 30-40 min tempem wolnym (max 5'/km). Taki trening najlepiej biegać sobie w lesie, tam gdzie masz dostęp do czystego powietrza. Po this wybieganku można zrobić z 5 przebieżek (czyli ok. 80-120m przyspieszenia, tak na 94%) żeby się nie zamulać.
Potem możesz sobie te treningu przeplatać i robić np. 30' biegu zmiennego np. 1'żywo, 1'trucht. Proponuje tak trenować przez 3 tygodnie, a potem możesz zacząć biegać II zakresy itd. Zawsze przed rób rozgrzewkę i ja proponuje robić skipy smile.

Offline

 

#5 2008-04-16 23:19:04

kikada
Użytkownik

Re: Brak diety :-(

Albo znajdź sobie trenera wink Albo poproś jakiegoś w-fistę o pomoc. Na pewno ktoś się znajdzie.