RunMania.com - forum biegaczy

Dołącz do społeczności biegowej!

RunMania.com - forum biegaczy / Definiowanie ścieżek

Nie jesteś zalogowany.

Login:  Hasło:  Logowanie

Ogłoszenie

Forum jest dostępne wyłącznie w trybie tylko do odczytu.

#1 2007-07-25 10:37:25

akurat
Użytkownik

Definiowanie ścieżek

Witam,

Jestem początkującym użytkownikiem dzienników, a ten który zaproponowaliście wydaje się całkiem niezły.

Jedna rzecz jednak, przyszła mi do głowy w trakcie wprowadzania danych.

Zwykle biegam kilka okrążeń wcześniej wyznaczoną ścieżką. Zatem pokonywany dystans jest wielokrotnością pętli podstawowej.

Można by więc wprowadzić taką opcję, że z listy wybieram zdefiniowaną ścieżkę/petlę i określam tylko ilość okrążeń. Pozwoli to na zachowanie porządku na liście ścieżek, gdzie teraz muszę definiować osobno, każdą wielokrotność.

smile

>>------>
akurat

Offline

 

#2 2007-07-25 16:45:14

kubal
Użytkownik

Re: Definiowanie ścieżek

No niby tak, ale każda taka opcja komplikuje formularz. Zwróć uwagę np. na fakt, że często dobiega się do ścieżki a potem robi się ileś tam pętelek i wraca. Zatem ideałem byłoby podanie nie tylko mnożnika pętelek ale również owego czynnika stałego (współczynniki wielomianu pierwszego stopnia: W(x)=a*x+b, gdzie "x" oznacza długość pętelki, "a" liczbę okrążeń a "b" oznacza dystans przebiegany do i od ścieżki).

Dlatego też tego typu dodatki możnaby mnożyć i mnożyć. Byłbym za tym pod warunkiem, że możnaby wyłączać z widoku formularza opcje, których się nie używa.

Offline

 

#3 2007-07-25 22:35:11

sszkudlarek
Użytkownik

Re: Definiowanie ścieżek

Dokladnie o tym samym myslalem co kubal i akurat pare dni temu. Taki mnożnik sciezki bylby naprawde udogodnieniem. Teraz wpisuje z palca kilometry bo wygodniej mi niz za kazdym razem definiowac na nowo sciezke jako wielokrotosc okrazen. Czynnik stały tez jest dobrym pomyslem.
Jak rozumiem czynnik staly mialbybyc wpisany na stale w sciezke.

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB