RunMania.com - forum biegaczy

Dołącz do społeczności biegowej!

RunMania.com - forum biegaczy / Buty do biegania

Nie jesteś zalogowany.

Login:  Hasło:  Logowanie

Ogłoszenie

Forum jest dostępne wyłącznie w trybie tylko do odczytu.

#1 2009-12-04 19:25:44

huberts
Użytkownik

Buty do biegania

Witam wszystkich:)

Mam do was prośbę, potrzebuje butów do biegania, wygodnych, wytrzymałych no i żeby ich cena nie była za wysoka tak do 250 - 300 zł. 

Biegam dużo, nawet można powiedzieć bardzo dużo, nr buta 43, waga-65 kg, wzrost-177 cm. Biegam dużo po lasach, po górach, po tartanie, czasem zdarza się po betonie, asfalcie 365 dni w roku. Mam nadzieje, że mi pomożecie (jestem mężczyzną).

Nie ukrywam, jestem laikiem w sprzęcie i szukam dobrego rozwiązania, nie znam się na tych systemach, które są teraz stosowane w butach, do tej pory wystarczały mi zwykłe halówki z adidasa, jednak po obozie w górach zdecydowałem się kupić coś porządniejszego.

Z góry dziękuje za pomoc;)

Offline

 

#2 2009-12-31 00:09:26

Blava
Użytkownik

Re: Buty do biegania

Cos tu nie siedzi? Jezeli duzo biegasz to mialbys wiedziec ze takie buty nie istnieja. Musialbys kupic przynajmniej 2 pary butow aby spelnily Twoje wymagania. A 80€ to jest wedlug mnie dolna granica kiedy mozna kupic naprawde dobre buty w jakiejs promocji. Jezeli nie chcesz miec kontuzji to oplaci sie zainwestowac do porzadnych butow. Zanim cokolwiek kupisz oskenuj swoje stopy na specjalnym skenerze abys wiedzial jaki masz profil stopy? Pronacje albo supimacje?
Przystepnie jest to wyjasnione na konkurencyjnej stronie:
www.biegajznami.nsk.pl/nasze_stopy.htm

Offline

 

#3 2010-03-04 12:09:53

mireks
Użytkownik

Re: Buty do biegania

hej hej! nowy i niedoświadczony na tym forum jetem.

piszę wszędzie i pytam innych i zdanie. niedawno doszedłem do wniosku, że zacznę biegać - tu zaczęły się schody. nie wiem, jakie buty mam wybrać. wiem, że mam małą pronację.