RunMania.com - forum biegaczy

Dołącz do społeczności biegowej!

RunMania.com - forum biegaczy / Wrocław - gdzie biegać?

Nie jesteś zalogowany.

Login:  Hasło:  Logowanie

Ogłoszenie

Forum jest dostępne wyłącznie w trybie tylko do odczytu.

#1 2009-08-17 12:37:17

ewa994
Użytkownik

Wrocław - gdzie biegać?

Witam,
to mój pierwszy post więc na początku może się przedstawię.

Biegam od dwóch miesięcy - na początku tylko jako forma relaksu, żeby się czymś zająć po rzuceniu palenia
Do tej pory biegałam trzy razy w tygodniu po 4-5 km w centrum miasta, ale pomału przestaje mi to wystarczać. Chcę biegać dużo i daleko, za dwa miesiące pierwszy bieg 10K.

Proszę o polecenie ciekawych miejsc do biegania, najlepiej zielonych i w miarę bezpiecznych (biegam sama po godz. 22).

A może ktoś szuka początkującego partnera biegowego?

Offline

 

#2 2009-08-23 23:55:40

golonek.b
Użytkownik

Re: Wrocław - gdzie biegać?

No witam Ewo
Ja takze jestem początkującym biegaczem - choc juz jeden start mam za sobą smile

Ja "biegam" po wałach w okolicach ZOO. Jest zielono ale mimo że dużo ludzi się tam kręci nawet po 22:00 (wiem bo zdarzyło mi się biegaz raz po 23) to raczej nie polecam samej kobiecie tego miejsca na nocne bieganie.


PS
Czemu tak późno ?!!

Offline

 

#3 2010-01-12 14:09:17

g_klopot
Użytkownik

Re: Wrocław - gdzie biegać?

ewa994 napisał:

Proszę o polecenie ciekawych miejsc do biegania, najlepiej zielonych i w miarę bezpiecznych (biegam sama po godz. 22).

Zielone, bezpieczne po 22 to chyba jakas bieżnia halowa:)
O tej godzinie to bym obstawiał na Twoim miejscu raczej uczęszczane chodniki i to niekoniecznie w trójkącie...

Pozdrawiam

Offline

 

#4 2010-02-18 12:23:03

jan037
Użytkownik

Re: Wrocław - gdzie biegać?

http://aktywni.pl/dyscypliny/kategoria/indywidualne-bieganie/

Offline

 

#5 2010-08-20 01:59:38

autsajder
Użytkownik

Re: Wrocław - gdzie biegać?